آنلاک فکتوری آیفون ٬ گیوی آنلاک آیفون و آیکلود

 11 iPhone آخرین مدل اپل است که همانند نسل قبلی خود، از پردازنده ای مشابه برادران بزرگتر خود برخوردار می باشد، با این تفاوت که برای کم شدن قیمت گوشی آیفون 11، قید برخی ویژگی ها در آن زده شده است. این قابلیت که Direct Call نام دارد، به شما این امکان را میدهد که هنگام SMS زدن، با نزدیک کردن گوشی به سمت گوش خود، با شخص مخاطب تماس بگیرید که قابلیت بسیار کاربردی است. به علاوه، سامسونگ قابلیتهای بسیار جالبی (مانند Smart Stay، Direct Call و S Voice) به سیستم عامل اندروید اضافه کرده است که تا به امروز بر روی هیچ گوشی اندرویدی دیگری مشاهده نکرده بودیم. اگر روی بکاپ آیفون خود رمز نگذارید، اطلاعات حساس مثل اطلاعات سلامتی و پزشکی شما، دیتا HomeKit و رمز های ذخیره شده در بکاپ قرار نمی گیرند. اما گاها ممکن است که در حین رمز گذاری، در آن ثانیه فراموش کنید و ناچارا باید تلفن همراهتان را به انجام دهنده تعمیرات بسپارید تا وی آن را به حالت کارخانه بازگرداند که قطعا برایی هر یک از ما اقدامی خوشایند نیست. با این وجود اگر گوشی شما مجهز به سیستم عامل اندروید جدید می باشد که برای خاموش کردن گوشی باید رمز صفحه قفل را وارد کنید، تنها در صورتی می توانید قفل گوشی را باز کنید که اینترنت گوشی روشن باشد تا با استفاده از قابلیت Find My Mobile (روش سوم) بتوانید این مشکل را رفع کنید.

آموزش تعمیرات گوشی

اگر برای آیفون شما امکان آنلاک فکتوری وجود ندارد و یا هزینه آنلاک رسمی آن مقرون به صرفه نباشد ٬ شما میتوانید نسبت به آنلاک سخت افزاری آیفون با کلاب سیم همراه با کارت گارانتی اقدام فرمایید. در غیر اینصورت مدلهای میانرده زیادی وجود دارد که امکانات مناسبی دارد. این محصول صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 می باشد و کیفیت بالایی دارد. از طرف دیگر، این باتری قابلیت بالایی در نگه داری شارژ داشته و اگر از آنها استفاده نشود، تا مدت زمان زیادی شارژ را نگه میدارند. دوربینی با سه لنز متفاوت واید، تله فوتو و اولتراواید که امکان عکاسی در سناریوهای مختلف را در اختیار کاربر قرار میدهد. لیست ابزار با ارائه مشخصات فنی محصول، نقاط قوت و ضعف تلفن مورد نظر معیارهای انتخاب و خرید گوشی سامسونگ را در اختیار شما قرار میدهد. گلکسی A31 در مشخصات خود چندین ویژگی جذاب از جمله: صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی، نمایشگر Super AMOLED، سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، فضای ذخیرهسازی ۱۲۸ گیگابایتی که در خیلی از کشورها به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته میشود، چهار دوربین عقب که به شکل L تنظیم شده است و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

اولین سوالی که هنگام بروز مشکل برای گوشیهای موبایل اپل مطرح میشود، این است که قطعات گوشی اپل را از کجا بخریم؟ اگر نیاز شما عکاسی و فعالیت در شبکههای اجتماعی است سری Galaxy S خلاقانهترین دوربینهای سامسونگ را ارائه میدهد. همه این مسائل کلاب هاوس را به پرسروصدا ترین و خاص ترین شبکه اجتماعی این روزها بدل کرده است. حالا اگر بکاپ گرفتهاید میتوانید از این مرحله کار را ادامه دهید. در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید. است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بینظیری را به نمایش میگذارد. کیفیت بی نظیر صفحه نمایش با رزولوشن 1080و دوربین 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسی توانست این مدل را در میان افراد مطرح کند. سامسونگ با استفاده از فناوری های به روز جهان، توانست کیفیت بی نظیری از صفحات نمایش را برای گوشی های خود در نظر گیرد. اگر بخواهیم موشکافانه به این مطلب بپردازیم شاید از حوصله خواننده و این مقاله خارج باشد ولی چند نکته مهم و اساسی را ذکر می کنیم. علاوه بر آن شما میتوانید در صورت تمایل به صورت دستی اکولایزر ساخته و از آن استفاده کنید.

 

آموزش گوشی موبایل

 

لذا در صورت تمایل به خرید مجدد می بایست یک سال از زمان ثبت کالای قبلی صبر نموده و مجددا اقدام به خرید و ورود کالای جدید نمایید. اندازه نمایشگر در آیفون 12 پرومکس در مقایسه با 11 پرومکس از 6.5 اینچ به 6.7 اینچ ارتقا یافته اما نکته قابل توجه، افزایش چشمگیر نسبت صفحه نمایش به بدنه است. قسمت ناچ صفحه نمایشگر این گوشی، در مقایسه با رقبای اصلی خود یعنی سری a سامسونگ، کمی با زاویه بیشتری به حاشیه چسبیده است و از طرفی به گونه ای طراحی شده است که حس سبکی را فورا می تواند به کاربر منتقل سازد. در انتهای سال ۲۰۱۹ و ابتدای سال ۲۰۲۰ سامسونگ گوشی های نوظهور خود یعنی A51 و A71 را به طور همزمان رونمایی کرد. چگونه می توانم مشکل تلفن همراه خود را برطرف کنم؟ تلفنهای همراه با 3000 میلی آمپر ساعت گزینه خوبی برای کسانی است که استفاده معمولی از تلفن دارند؛ در حالی که کسانی که استفاده طولانی دارند باید تلفن های همراه با باتری 3500 میلی آمپر ساعت یا بالاتر را در نظر بگیرند. سومین و یکی از مهمترین قابلیتهای جدید گوشی Galaxy S III، سیستم فرمانبری صوتی پیشرفته گوشی یا S Voice است که در حقیقت نسخه اندرویدی Siri میباشد.

Comments

Popular posts from this blog

کیفیت تلویزیون اسنوا

نحوه روشن کردن پکیج بوتان

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان