آموزش تعمیرات برد الکترونیک

 گاهی ممکن است سیم های متصل به برد الکترونیکی اتصالی کرده و یا این که در اثر نفوذ آب به داخل برد، برخی از قطعات موجود بر روی آن بسوزند یا آسیب ببینند. محققان همچنین نشان دادهاند که مایکوتوکسینها بر روی ذرات بسیار کوچک گرد و غبار یا تکههای کوچک کاغذ دیواری نیز از طریق هوا عبور میکنند و به راحتی قابل استنشاق هستند. اسپورهای کپکِ موجود در هوا میتوانند به داخل بینی وارد شوند و علائمی مانند عطسه، خارش چشم، آبریزش بینی، گرفتگی و خشکی پوست ایجاد کنند. اما گاهی موضوع به این سادگی نیست و قطعه ای در برد نیازمند تعویض می گردد. از این رو آموزشگاه فنی برق اقدام به برگزاری دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی در تهران زیر نظر اساتیدی مجرب و در کارگاههایی مجهز نموده است. دارد. تعدادی قطعه منحصر به فرد هم دارد، در زیر لیستی از قطعات برد کولر گازی معمولی و اینورتر را خدمت شما ارائه داده ایم.

دوره تعمیرات برد الکترونیکی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

شایعترین کپکهای بیماریزا در ادامه توضیح داده شدهاند. اسپورها معمولاً در اثر دستکاریهای خاک مانند حفر یا تخریب ساختمان به هوا منتقل شده که این شیوع اغلب توسط پروژههای بزرگ ساخت و ساز ایجاد میشود. این نوع عفونت با استنشاق اسپورهای کپسولاتوم موجود در هوا ایجاد میشود. مبتلایان به این بیماری که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند، خطر پخش شدن عفونت در بدن را دارند که میتواند زندگی آنها را تهدید کند. برای بیشتر افراد با سیستم ایمنی سالم، تنفس آسپرژیلوس چندان مضر نیست اما چند گونه از این جنس وجود دارند که در صورت استنشاق توسط افرادی که دچار بیماریهای نقص سیستم ایمنی یا بیماری ریوی مانند آسم هستند، میتوانند باعث بیماری جدی شوند. آسپرژیلوس به قدری فراوانی دارد که اجتناب از تنفس هاگ آن تقریبا غیرممکن است. اجزاءاصلی رله استارت عبارتند از : 1-بدنه معمولا" از جنس باکلیت 2-بوبین یا سیم پیچ 3-اهرم فلزی سرگرد یا سرتخت 4- کنتاکت های اتصال 5-مادگی های (فیش های)اتصال رله به موتور. همانطور که ذکر شد بوبین رله استارت با سیم پیچ اصلی سری قرار گرفته. در لحظه اول راه اندازی که نیاز به گشتاور فراوانی است تا روتور و سپس پیستون به حرکت در آید،بیشترین جریان از دو سیم پیچ مذکور عبور نموده وبه تبع آن حد اکثر میدان مغناطیس ایجاد می شود ،با افزایش ولتاژ خود القاء در رله استارت و رسیدن آن به سقف معینی،اهرم فلزی درون رله بطرف بالا جذب شده و اتصال کنتاکت های 3و4 مطابق شکل برقرار می شود و در نتیجه سیم پیچ کمکی وارد مدار شده و شروع به ایجاد گشتاور می کند. به کمک دو میدان مغناطیسی سیم پیچ های اصلی و کمکی رتور براه افتاده و جریان راه اندازی معادل جریان نامی موتور می شود (شدیدا" کاهش می یابد.) با کاهش جریان دریافتی موتور از شبکه ،مغناطیس سیم پیچ رله استارت کاهش یافته و اهرم فلزی جذب شده رها میشود وبا قطع ارتباط کنتاکت های 3و4 در رله،سیم پیچ کمکی از مدار خارج می گردد.مراحل مذکور همواره در لحظه آغازین حرکت کمپرسور تکرار می شود و اگر بعللی در مکانیسم عملکرد رله استارت مشکلی بوجود آید،کمپرسور قادر به حرکت نخواهد بود.

آموزش بردهای الکترونیکی

قطع شدن مسیرهای مسی (ترک ها) روی برد مربوط به روشن شدن ال ای دی سبز و رله . معمولا این خطوط، عرض کل صفحه را پوشش می دهد و به معنای قطع شدن اطلاعات تصویر است. یکی از مهمترین دلایل خرابی برد ظرفشویی بوش نیم سوز شدن خازن ها و فیوزهای موجود بر روی آن است که موجب می شود برنامه شست و شوی ظرف ها به طور کامل انجام نشود. نوع دوم اغلب روی مکانهای مرطوب داخل خانه مانند آهن، کاشی، آجر، گچ، کاغذ دیواری، کاغذ و بوم رشد میکنند. در داخل خانه کلادوسپوریوم در مصالح ساختمانی مرطوب مانند تخته، گچ، دیوارهای رنگ شده با اکریلیک، چوب، کاغذ دیواری، گرد و غبار فرش و تشک، پوشال کولرها و عایق مرطوب در واحدهای خنککننده مکانیکی دیده میشود. این کپک به رنگ سبزآبی دیده میشود که بسیاری از افراد شاهد رشد آن روی مواد غذایی هستند. از دیگر نکات مهم در تعمیر پکیج تعویض قطعات آسیب دیده ی پکیج با نمونه های اورجینال می باشد. آموزش تعمیرات لپ تاپ یکی از نیازهای غیر قابل انکار در صنعت تعمیرات لوازم الکترونیک می باشد از این رو شما با شرکت در کلاس های تخصصی تعمیر لپ تاپ می توانید با آموزشهای کاربردی و کاملا عملی و کاربردی بازار کار این حرفه به صورت کامل فرا گیرید، نیاز به تعمیرات لوازم الکترونیک از جمله تعمیرات لپ تاپ به دلیل گسترش آنها امری غیر قابل چشم پوشی است و کارآموزان پس از سپری کردن دوره تعمیرات لپ تاب توانایی تعمیرات تمامی برندهای مطرح لپ تاپ را خواهند داشت.

 

مهره روی لوله آب را شل کنید تا لوله آب باز شود.

 

تعمیر بردهای الکترونیکی و مهندسی معکوس که یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی ایرکاس بوده و کارآموزان پس از طی این دوره آماده ورود به بازار کار می باشد. در این دوره آموزشی نیاز به پیش نیاز خاصی نبوده و افراد در هر سنی که باشند می توانند در کلاس ها شرکت نمایند. با این حال، در مناطقی که فضولات خفاش و پرندگان وجود دارد نیز یافت میشود. تعمیرات بردهای الکتریکی نیز از این امر مستثنی نیست و باید گفت هر چه میزان تبلیغات شما بیشتر باشد مشتریان بیشتری با کسب و کار شما آشنا شده و بدین ترتیب میزان درآمد شما افزایش خواهد یافت. مطالعه بر روی فلاووس بسیار کمتر از فومیگاتوس است، اگرچه فلاووس موجود در هوا شیوع بیشتری در برخی بیمارستانها و مکانها دارد. مهره روی لوله آب را شل کنید تا لوله آب باز شود. با اولین نگاه به مادر بورد میتوانید میزان آلودگی که ممکن است روی هر برد الکترونیکی تجمع کند را مشاهده کنید. وقتی قاب محافظ جدا شد، شما پروانه دستگاه را مشاهده می کنید. گردو غبار یکی از رایج ترین علل در خرابی مادربرد و البته سایر قطعات دستگاه نظیر فن و …

Comments

Popular posts from this blog

کیفیت تلویزیون اسنوا

نحوه روشن کردن پکیج بوتان

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان