شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 1-0.001 اینچی

 گام 2-حال از بخش تنظیمات گوشی آیفون تان نیز بلوتوث را روشن کرده و صبر کنید تا گوشی تان ساعت Gear S را پیدا کند. در مقاله ی انواع موتور ساعت مچی به صورت جامع تری در این باره صحبت کرده ایم. در یکی دیگر از مقالات آموزشی تعمیرات ساعت مچی ، میخواهیم با مراحل و نحوه تعویض موتور ساعت مچی با شما همراهان عزیز صحبت کنیم. پس شما با توجه به نیاز خود یکی از دو گزینه فوق را انتخاب کنید. چون اعتقاد دارم فروشنده و نماینده بایستی با توجه به صلاحیت فنی مربوطه خدمات رسانی کنند بنابراین (تو خود بخوان حدیث مفصل از این محمل) آیا در قوانین خدمات این مسئله تعریف شده یا نه و یا این که اصلاً جایگاهی دارد؟ مانند شکل زیر، تیک گزینه Make Visible را زده تا مطمئن شوید که دیگر دستگاه ها می توانند بلوتوث ساعت تان را پیدا کنند. دستگاه های کنترل عملکرد ما به خوبی میتوانند نوع عملکرد و کارکرد ساعت شما رو اندازه گیری کنند و به این این امکان به ما میدهند که با خیال آسوده در مورد ساعت شما نظر خودمان رو اعلام بدیم. گام 1-چنانکه برای اولین بار ساعت هوشمند گیر S را روشن کنید، همانند شکل زیر با صفحه ای روبرو خواهید شد که از شما درخواست می کند اپلیکیشن Samsung Gear را روی گوشی نصب کنید.

آموزش تعمیرات ساعت

صنف ساعت شامل بخش بازرگانی، واردات، تولید و توزیع، خدمات رسانی (تعمیرات) است که اگر برای هریک از این اشخاص تضمین و تامین خاطری وجود نداشته باشد ناچاراً دچار خلأ شدیدتری خواهد شد که همگان متضرر خواهند شد. یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از کولیس را شبیه سازی می کند. شبیه سازی و آموزش تعمیر ساعت اندازه گیری با دقت 10-0.01 میلیمتری شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 10-0.01 میلیمتری با استفاده از Flash Player، توضیحات: یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. با تصاویر با جزئیات سیاه و سفید ، این مدل کلاسیک ، باید علاوه بر مجموعه horology lover's ، باید اضافه شدهباشد . اگر ساکن شهر تهران نیستید و می خواهید دستگاه خود را برای تعمیر به مجموعه تعمیرات 118 بفرستید می توانید از طریق پست اقدام کنید. مخصوصا به دلیل اینکه هرچه قدر هم محدود اما با تمامی گوشی های هوشمند جفت می شود. البته پس از پایان جفت سازی بایستی منتظر برخی برروز رسانی ها و نصب خودکار برخی اپلیکیشن ها باشید. به اضافه، می توانید عضوی از خانواده پژوهشی ما باشید. گام 3-برای اینکه مطمئن شوید گوشی تان به درستی با Gear S جفت شده است، می توانید یک تماس صوتی بر قرار کرده و با ساعت پاسخ گوی تماس ورودی به گوشی تان باشید.

 

آموزش تعمیر ساعت دیواری

 

پس از انجام این کار ساعت Gear S تان بدون اینکه با هیچ گوشی جفت شود با نمایش پیام زیر فعال خواهد شد. پس از اینکه اپلیکیشن Gear Manager بروز رسانی های لازم را برای ساعت دانلود و نصب کرد، با چند مرحله تنظیمات روبرو خواهید شد که پس از آنها ساعت هوشمند گیر اس آماده استفاده می باشد. برای این کار شاید لازم باشد چندبار چرخنده دیجیتالی را فشار دهید. گام 4-حال برای اینکه از جفت شدن صحیح اینساعت هوشمند سامسونگبا گوشی اطمینان حاصل کنید، می توانید با شماره گوشی تان تماس گرفته و با ساعت تان این تماس را پاسخ دهید. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، جفت سازی ساعت سامسونگ Gear S با گوشی های غیر سامسونگی با محدودیت هایی همراه است که اجازه دهید به این محدودیت ها بعد از آموزش جفت سازی این ساعت با گوشی های آیفون بپردازیم. برای جفت سازی ساعت هوشمند Samsung Gear S با گوشی های غیر سامسونگی (چه اندرویدی و چه آیفون) ابتدا لازم است که طبق دستورالعمل بالا ساعت را فعال کنید. در ضمن لازم به ذکر است که در صورتی که Gear S را با یک گوشی غیر سامسونگی جفت کنید، باید از برخی از امکانات ساعت مانند نمایش نوتیفیکیشن های گوشی روی ساعت چشم پوشی کنید

گام 3-با تایید درخواست بالا فرایند جفت سازی آغاز شده و پس از نهایتا یک دقیقه این فرایند اتمام می یابد. فرایند جفت کردن این ساعت با گوشی های آیفون تفاوتی با جفت کردن آن با گوشی های اندرویدی غیر سامسونگ ندارد و تنها تفاوت را می توان در تفاوت منوی تنظمیات دوسیستم عامل اندرویدوiOSخلاصه کرد. البته ممکن است زبان پیش فرض ساعت چینی باشد که مشکلی برای این فرایند ایجاد نخواهد کرد. بله. مدلهای ساعتهای خانمها همیشه نسبت به ساعت آقایان ظریفتر بود و مدلهای شیک، بیشتر در میان آنها به چشم میخورد. اکثر ساعت های امروزی از یک قاب قابل تعویض در پشت بدنه یا صفحه ی خود بهره میبرند که معمولا در اطراف آن تو رفتگی هایی به چشم میخورد که به وسیله ی یک چاقوی ظریف یا همان پیچ گوشتی سر صاف میتوان مانند اهرم، پیچ گوشتی را درون تو رفتگی ها قرار داد و با احتیاط به سمت بالا فشار دهیم تا قاب از بدنه جدا شود. امیدواریم از شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 0.001 اینچ با استفاده از Flash Player بهره کافی را ببرید. نام محصول دانلودی: شبیه سازی و آموزش ساعت اندازه گیری با دقت 0.001 اینچ با استفاده از Flash Player در قالب یک فایل zip آماده خرید و دانلود!

Comments

Popular posts from this blog

کیفیت تلویزیون اسنوا

نحوه روشن کردن پکیج بوتان

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان